Przejdź do głównej zawartości

Warsztaty Wielkanocne

Już mamy po Świętach Wielkanocnych a za oknami mamy śnieg. Mnie się niestety tak trafiło że się rozchorowałam. Pogoda nas nie rozpieszcza. Od dzisiaj trzecie klasy  gimnazjum piszą egzaminy, więc ja mam wolne cały tydzień a w sobotę mam zawody  mam nadzieje że do tego czasu wyzdrowieje.
W wtorek 11 kwietnia u mnie w Gimnazjum jeszcze istniejącym odbyły się warsztaty dla dzieci z Domu Samotnej Matki. Warsztaty były wspaniałe , robiłyśmy wiele wspaniałych rzeczy na przykład jajka, kurczaki i wiele wiele innych prac
 Po warsztatach razem z dzieciakami szukaliśmy małych
upominków a były nimi jajka niespodzianki. Każde dziecko jak znalazło
jajko wkładało do koszyczka od zajączka.

Na końcu każde dziecko dostało dyplom, jajko niespodziankę,
i małą niespodziankę były to klocki, kolorowanki, długopisy.




Kiedy dzieciaki już pojechały czekało nas sprzątanie. Dostałyśmy koszyk ze słodyczami z firmy Milka zjadłyśmy to w ten sam dzień a to co nam zostało to poczęstowaliśmy Panią sekretarkę i Panią z języka polskiego a resztę dałyśmy klasie trzeciej 



Komentarze

  1. Całkiem fajny dzień i z całą pewnością wielka radość dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki uwielbiają takie warsztaty, szczególnie gdy coś dostaną wtedy ich szczęście jest ogromne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna inicjatywa i zawsze popieram takie wydarzenia. Pozdrawiam

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny gest z waszej strony. Dom Samotnej matki to bardzo trudne miejsce dla samych dzieci jak i matek...
    Zapraszam na htttp://majestatyczniee.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Obóz rozpływaniowy

Nowości

Koniec ferii