Przejdź do głównej zawartości

Obóz rozpływaniowy

Na początku marca wyjechałam na obóz później musiałam wszystko nadrobić w sumie to do teraz nie nadrobiłam wszystkiego ale mam już więcej czasu i mogę w końcu przysiąść i coś napisać jest to drugi post z serii moje treningi mam nadzieję że pierwszy post z tej serii się podobał A teraz przejdźmy do posta. Jak można było zauważyć zmieniłam wygląd bloga mam nadzieje że się spodoba.





Na obozie byliśmy w Czernichowie. Poznałam tam wielu ciekawych ludzi. Treningi mieliśmy dwa razy dziennie Na pierwszym było 15 km i na drugim także była to woda ciągła A po czterech dniach zaczelismy pływać tempo to znaczy że zaczęliśmy się ścigać były to długie dystanse 3 lub 2 km może się to wydawać nie tak dużo ale jak płynie się cały czas szybko to było to bardzo ciężkie. Biegaliśmy  trzy razy za pierwszym razem zrobiliśmy 4 km za drugim 8 km A w ostatni dzień pobiegliśmy na górę Żar i zrobiliśmy 13,5 km



Minus tego jest taki że musiałam po tym obozie wszystko nadrabiać A nauki było naprawdę dużo sześć sprawdzianów musiałam napisać .
 Mam nadzieję że post się wam podobał następny post miał być o moim dzienniczku treningowym ale nie wiem czy mi się uda to zrealizować

Komentarze

  1. Super post, jak najbardziej mi się podoba. Niestety wiem coś o tym, mecze czy różne turnieje jak mam to później dużo zaległości :/

    Zapraszam do mnie, jeśli blog się podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest później te nadrabianie tego wszystkiego

      Usuń
  2. Podziwiam, sama mam problem z zaczęciem jakiegokolwiek treningu ;)
    http://klstepien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :) Podziwiam! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Czekam na więcej !
    Pozdrawiam,
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno się pojawi więcej takich postów

      Usuń
    2. Dzięki na pewno się pojawi więcej takich postów

      Usuń
  5. Jeeeju, świetnie! Podziwiam. Ja bym padła po godzinie takiego wysiłku fizycznego :D Chodzić i zwiedzać mogę dniami, ale pewnie takiego tempa bym nie wytrzymała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w godzinę robimy 15 km na wodzie więc tempo jest szybki. A zwiedzać uwielbiam

      Usuń
  6. WOW! Powinnaś być z siebie bardzo dumna ^^ Pływanie, bieganie.. ah! Uwielbiamy te dyscypliny :) Ostatnio miałyśmy zawody i biegłyśmy na 1200m i już miałyśmy dość :D Ale złoto jest ^^ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety już biegać nie wolno bo miam kontuzje kolana po tym obozie. W nie których momentach nie uimię nawet wysiedzieć w kajaku
      GRATULUJE za zdobycie złota

      Usuń
  7. Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Świetnie, ze trenujesz i masz takie zdrowe hobby. Powodzenia z nauka! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję już z nauką się uporałam dałam radę zdać wszystko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Powodzenia z nadrobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde! Wspaniały obóz. Sama bym chciała tam być tylko kwestia czy wytrzymałabym to fizycznie. Podziwiam
    Ile tam byłaś?
    Ładne zdjęcia. Wygląd bloga również. Jestem mile zaskoczona nowymi szablonami Bloggera. W porównaniu z tamtymi... Jak niebo i ziemia. Wystarczy go ustawić i nie trzeba grzebać w HTLM ani CSS, aby strona wyglądała estetycznie.
    Czekam na odwiedź na moje pytanie.
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obozie byłam 10 dni I też jestem zaskoczona nowymi szablonami ten spodobał mi się najbardziej. Ciężko było wytrzymać A szczególnie z moją kontuzją ale dałam radę minus taki że teraz mam problemy z oddychaniem. Dziekuje za miły komentarz

      Usuń
    2. Na obozie byłam 10 dni I też jestem zaskoczona nowymi szablonami ten spodobał mi się najbardziej. Ciężko było wytrzymać A szczególnie z moją kontuzją ale dałam radę minus taki że teraz mam problemy z oddychaniem. Dziekuje za miły komentarz

      Usuń
  11. Nadrabianie jest najgorsze a czasami w domu nie ma kogoś do pomocy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozpływana jesteś;) Więc teraz nic, tylko do przodu:) Spradziany zdasz i całość się rozkręci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za nie długo pierwsze zawody
      już wszystko nadrobiłam

      Usuń
  13. super post, ważne jest spełnianie się w czymś co się lubi robić :)

    Ps. Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow.. Podziwiam! Bardzo fajny, przemyślany post :) nadrobisz wszystko, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, podziwiam. Też chciałabym być tak wysportowana jak Ty :)


    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Lecz kłują mnie w oczy trochę braki kropek i przecinków. Przez to, że ich nie ma, trochę źle się czyta. Ale post bardzo ciekawy :)
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że udało ci się wyrwać ze szkoły na ten ciekawy wyjazd! Mam nadzieję, że z łatwością wszystko nadrobisz! Notka bardzo ciekawa, ale dopatrzyłam się kilku błędów interpunkcyjnych. Poćwicz nieco i będzie super! Masz też śliczny design bloga <3

    Pozdrawiam!
    Anne M z annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post :)
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy post, powinnaś być z siebie dumna:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłaś dodać troszeczkę więcej szczegółów, bo większość osób zazwyczaj jest tu przypadkiem i nie zna wszystkich szczegółów, a post był dość ogólny. Z chęcią dowiedziałabym się czegoś więcej. A skoro już wspomniałaś o nowym designie to zastanowiłabym się nad wielkością czcionki.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. łaaaaał ale genialny obóz :D podziwiam! dla mnie czasami jeden trening to wyzwanie ;)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Nowości

Koniec ferii