Przejdź do głównej zawartości

Nowości

Minął już prawie tydzień feri  a ja nie napisałam jeszcze żadnego posta nawet sesji nie zrobiłam wymówki wymówkami zamiast się tłumaczyć może przejdę do posta.



Trenuje bardzo dużo 12 razy w tygodniu  ale lubię to i sprawia mi to przyjemność i mam z tego satysfakcję. Doszłam do wniosku że chcę coś zrobić żeby urozmaicić bloga i chciała bym zacząć serię i dodawać co miesiąc jedną recenzję różnych produktów i książek.



Jedna z seri jaką bym chciał zrobić jest o moich treningach jeden post na miesiąc mam w przygotowaniu pierwszy post. A druga seria jest o ulubieńcach miesiąca
Mam nadzieję ze wam się to spodoba




Do tej stylizacji użyłam:

  • Spodnie Shing Desinge
  1. Bluska H&M
  2. Kardigan H&M

Komentarze

  1. Świetny post!
    Bardzo podoba mi się pomysł z serią o treningach. Ważne, że robisz to, co ci się podoba. :)
    Zapraszam na mój nowy blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję napewni zajże na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czekam na nowe posty! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję postaram się w piątek dodać nowy post

      Usuń
    2. Dziękuję postaram się w piątek dodać nowy post

      Usuń
  4. Ważne by robić to, co się lubi! Super pomysł ;) zapraszam do siebie , jeśli się spodoba zaobserwuj i daj znać ;) pozdrawiam , tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie fakt, że trenujesz, ale zupełnie nie zrozumiałam ile razy, bo zdanie, które zaczyna się od "trenuje" nie ma nawet odrobiny sensu. Popracuj nad tym i nad interpunkcją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że trenujesz i ze masz mnóstwo pomysłów na posty. Mega zdjecia chociaż mi by bylo zimno ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę! Super zdjęcia :) Czekamy na inne cudowne sesje ^^ 12 razy w tygodniu? :o Osz kurde nieźle. SZACUN! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudowna sesja!:* fajnie, że robisz to, co lubisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się Twoja koszulka :) a pomysł z serią o treningach jest świetny :) z chęcią przeczytam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. trenujesz 12 razy w tygodniu wow to bardzo duzo! A co konkretnie trenujesz? btw swietne zdjecia :)
    zapraszam do mnie na nowego posta :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/26/diversity/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas szybko leci.
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Obóz rozpływaniowy

Koniec ferii