Przejdź do głównej zawartości

Powrot i Wszystkich Świętych

Część wszystkim długo mnie nie było ponieważ nie miałam czasu a po drugie zabrakło mi pomysłów ale już wracam z nowym zapałem Mieliśmy  1 listopada jest to Święto Zmarłych co roku jeździmy na groby i zapalamy znicze lubię ten dzień bo jak się idzie na cmentarz wieczorem to znicze palą się tak pięknie.

A jak wróciłam to przysiadłam do nauki bo 2 listopada niestety  muszę iść do szkoły mam nadzieję ze żadnych kartkówek nie będzie ale jest jedno pocieszenie to tylko trzy dni i weekend. 
Do zobaczenia i mam nadzieję ze zostawcie ślad na moim blogu w postaci komentarza i obserwaci.

Komentarze

  1. W latach 80-tych, kiedy jeszcze były otwarte znicze nad cmentarzami ukazywała się niesamowita łuna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Obóz rozpływaniowy

Nowości

Koniec ferii